دوره انلاین تکنسین داروخانه

دوره آنلاین تکنسین داروخانه

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

دوره آنلاین تکنسین داروخانه که توسط تیم نیلان برگزار میشود به شما کمک میکند تا بتوانید به اصول و شرایط تبدیل شدن به تکنسین داروخانه را بیاموزید و بتوانید در داروخانه ها و مراکز پخش دارو مشغول به کار بشید در این دوره شما به دسته بندی داروها و نسخه خوانی و بسیاری دیگر از موارد مربوط به تکنسین داروخانه آشنا میشود.

شغل تکنسین داروخانه یا به عبارتی تکنسین داروسازی، شغلی است که به فردی که این شغل را انتخاب می کند، امکان کار در صنعت دارو، داروخانه و بخش های مختلف سلامتی را می دهد. تکنسین داروخانه‌ها افرادی هستند که دارای دانش فنی، عملی و علمی لازم برای کمک به مراکز درمانی در تهیه و توزیع داروها هستند. در این شغل، تکنسین داروخانه‌ها به صورت مستقل یا در کنار داروسازان، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز درمانی کار می کنند.

در وظایف تکنسین داروخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه و توزیع داروها: تکنسین داروخانه‌ها مسئول تهیه داروهای مورد نیاز بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی هستند. آنها دارای دانش و تخصص لازم برای تهیه و توزیع داروها هستند.
  • پذیرش و پردازش نسخه: تکنسین داروخانه‌ها مسئول پذیرش و پردازش نسخه‌های پزشکی هستند و باید برای هر نسخه، دارایی‌های مرتبط را به دقت بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که داروهای مناسب و به دستور پزشک تهیه شده‌اند.
  • نظارت بر موجودی داروها: تکنسین داروخانه‌ها مسئول نظارت بر موجودی داروها در داروخانه و بیمارستان‌ها هستند و مسئول ردیابی دارو های موجود هستند.

در واقع، تکنسین داروخانه به مراجعان داروخانه کمک می‌کند وظایف پیچیده را انجام دهد و به روانکاری و پردازش روزانه داروها کمک می‌کند. این شخص مسئولیت پذیرش نسخه پزشکان، محاسبه دوزها، تهیه دارو، تهیه مواد مصرفی، نگهداری دارو و مدیریت سیستم پردازش داروهای موجود در داروخانه را برعهده دارد.

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره آنلاین تکنسین داروخانه در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره آنلاین تکنسین داروخانهشامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آنلاین تکنسین داروخانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.