دوره آموزش سئو و طراحی سایت 2

دوره آموزش سئو و طراحی سایت 2

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

دوره آموزش سئو و طراحی سایت

در این دوره آموزش طراحی سایت و سئو سایت شما یاد میگیرید که چطور یک سایت وردپرسی رو سئو کنید و چطور با رابط کاربری پنل هاست سایت کار کنید مفاهیمی از جمله کار با سرور سایت و بک آپ گیری یاد میگیرید و اینکه جطوری یک فروشگاه آنلاین راه بندازید.

دوره آموزش سئو و طراحی سایت با توجه به برگزاری دوره اول این سری 2 دوره ای ادامه دوره سری اول است ولی آموزش سئو وردپرس و سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس مفاهیم کاملا جدید بوده که کاربرانی و کسانی که با مفاهیم پیاده سازی وردپس آشنایی دارند میتوانند در این دوره هم شرکت کنند و افرادی که صرفا جهت یادگیری مقاله نویسی سئو بیس و سئو سایت هم میتوانند در این دوره شرکت کنند.

هدف از برگزاری دوره آموزش سئو و طراحی سایت چیست؟

سایت های رغیب بسیار زیادی این دوره ها را به صورت افلاین و بدون پشتیبانی به فروش میرسانند ولی نیلان به صورت انلاین و با پشتیبانی آنلاین تمامی دوره ها رو برگزار میکند. همچنین بعد از شرکت در این دوره ‌ها شما میتوانید به فایل های دانلودی دوره دسترسی پیدا کنید.

دوره آموزش سئو و طراحی سایت وردپرسی به صورت 8 ساعته بوده که شرکت کنند گان بعد از شرکت در این دوره میتوانند مطالب کاملا سئو بیس شده ایجاد کنند و بتوانند کسب درآمد داشته باشند .

همچنین تمامی مطالب دوره مربوط به شرایط و موارد مربوطه به سال 20222 بوده .

پیشنهاد میکنیم برای اینکه بتوانید به رده بالایی از شناخت سمت سرور سایت و سئو داخلی و خارجی سایت برسید حتما در این دوره شرکت کنید.

سئو onpage : این نوع سئو به روشی گفته می‌شود که مدیریت سایت فقط بر روی صفحات داخلی سایت کار میکند که میتوان در این روش به افزایش سرعت سایت و افزایش و بهبود کیفیت سئو سایت پرداخت.

در این روش مدیریت سایت صرفا فقط برای افزایش کیفیت داخلی و بهبود عملکرد داخلی سایت اقدامات سئو را انجام میدهد.

سئو off-page : در این روش سئو سایت مدیریت سایت به ایجاد لینک بندی و رشد شبکه های احتماعی می‌پردازد که با رشد شبکه های اجتماعی و لینک بندی بهتر و مناسب تر مدیریت سایت میتواند بازدید بیشتر و بهتری دریافت کند .

کلید واژه کانونی: در دوره آموزش سئو و طراحی سایت به شما یاد داده خواهد شد که چطور از کلید واژه کانونی استفاده کنید و چگونه یم کلید واژه کانونی بسیار مناسب و دقیق را برای محتوا یا سایت خود انتخاب کنید.

 

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره آموزش سئو و طراحی سایت 2 در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره آموزش سئو و طراحی سایت 2شامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش سئو و طراحی سایت 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره آموزش سئو و طراحی سایت نیلان به شرح زیر برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای برگزار میشود

شما بعد از این دوره توانایی ایجاد یک وبسایت آنلاین به همراه پیاده سازی تمامی برگه ها را دارید.

همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به طراحی و پیاده سازی سئو وردپرس برسید و بتوانید رنک شماره 1 گوگل شوید.

ما به شما یاد خواهیم داد چگونه یک وب سایت وردپرسی را از 0 تا 100 طراحی کنید.

سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.