دوره آنلاین طراحی وب سایت

دوره آنلاین طراحی وب سایت

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

دوره آنلاین طراحی وب سایت، اگر برای اینکه درآمد داشته باشی یا بتونی کسب و کار خودتو گسترش بدی نیاز داری اطلاعات خودت و راه های کسب و کارتو بزرگتر کنی ما به شما پیشنهاد میکنیم این دوره رو از دست ندید که بعد از اتمام این دوره شما میتوانید:

سایت خودتونو طراحی کنید برای دیگران طراحی سایت انجام بدید به وردپرس و سیستم راه اندازی یک سایت آشنا میشید با نصب و پیکربندی پلاگین های سایت ها آشنا میشد و …… پس این دوره رو از دست ندید.

  1. دوره آموزشی کامل طراحی سایت با وردپرس

دوره آموزشی طراحی سایت با استفاده از وردپرس: یک دوره آموزشی جامع برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک وب‌سایت حرفه‌ای و مدرن با استفاده از وردپرس ایجاد کنند. در این دوره آموزشی، شما با نصب وردپرس، ایجاد برگه‌ها و نوشته‌ها، طراحی قالب‌های وردپرس و افزونه‌های پرکاربرد آشنا خواهید شد.

در این دوره آموزشی، شما با مفاهیم اساسی طراحی سایت با وردپرس آشنا می‌شوید و با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، یک وب‌سایت کاملاً قابل اعتماد و حرفه‌ای طراحی می‌کنید. علاوه بر این، شما با نحوه ایجاد محتوای متنی، تصویری و ویدئویی در وب‌سایت خود آشنا می‌شوید

  1. آموزش طراحی سایت با وردپرس: یادگیری مفاهیم اساسی

این دوره آموزشی به شما مفاهیم و اصول اساسی طراحی سایت با وردپرس را آموزش می‌دهد. این دوره شامل مباحثی از جمله نصب وردپرس، انتخاب قالب، سفارشی‌سازی قالب، افزودن محتوا و تصاویر، نصب و تنظیم افزونه‌های مختلف و موارد دیگر است.

و بسیاری موارد دیگر که شما در این دوره میتوانید بیاموزید وبا آن شروع به طراحی سایت برای خود و یا دیگران کنید در این دوره به شما منابع بسیار متنوع و زیادی آموزش داده خواهد شد که بسیار ارزشمند هستند

 

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره آنلاین طراحی وب سایت در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره آنلاین طراحی وب سایتشامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آنلاین طراحی وب سایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.