اینستاگرام 2

به اینستاگرام 2 خودتان خوش‌آمدید

1. 
منظور از مخاطب هدف چیست ؟

2. 
استفاده از رباط و یا یوزر فیک مناسب است؟

3. 
زمان دقیق قرار دادن پست برای هر پیج ؟

4. 
در مرحله اول انتشار پست چند درصد مخاطبین شما پست را خواهند دید ؟

5. 
دلیلی که باید پست را جذاب طراحی کنیم ؟

6. 

7. 

8. 
فرض کنید برای یک پیج باید تولید محتوا کنید مهم ترین نکات کدام است؟

9. 

10. 
قراردادن یک تصویر ساده از یک محصول بهتر است یا ویدئو

11. 

12. 
از یک پیج با چند نوع محصول غیر یکسان مثال(دیجیتال-باغبانی) باشد ............

13. 

با تشکر از شما بعد از بررسی فرم مربوط در صورت قبولی با شما تماس گرفته خواهد شد.

21 دیدگاه دربارهٔ «اینستاگرام 2»

  1. مطالب کلاس بسیار مبندی و پیش پا افتاده بود.
    نتیجه آزمون:
    متأسفانه، این سنجه تعداد ورودی‌های محدودی را می‌تواند دریافت کند و قبلاً به این محدودیت رسیده است.

  2. به نظر من برگزاری دوره‌های اینچنینی با هزینه‌هلی پایین بسیار بسیار به علاقمندان کمک خواهد کرد به امید شرکت در دوره‌های دیگر

  3. با سلام
    تشکر فراوان از کلاس خوب و آموزنده شما
    رضایت کامل از کلاس رو داشتم
    و تشکر از استاد قربانی

  4. دوره بسیار خوب و مفیدی بود و انشالله دوره دوم هم داشته باشه تا بشه راجب موارد باقی مانده هم آموزش داد

  5. زینب اسفندیاری

    کلاس های خیلی کلاس خوبی بود .تنها مطلبی که صحبت نشد به موضوع ادمینی بو یعنی چند دسته ادمینن داریم

  6. سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزان
    کمال تشکر رو دارم از شما بابت برگزاری این کلاس

    فقط سوال ۱۳ به نظرم کمی نامفهوم بود و بنده برحسب تاکید استاد بر مهم بودن استوری درروز به این موضوع اشاره کردم، البته اگر تونسته باشم درک درستی از سوال داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا

ثبت نام کنید.