دوره آنلاین فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته

دوره آنلاین فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

دوره آنلاین فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته که توسط نیلان برگزار شده شامل موضوعات بسیار گسترده و بزرگی میشود در انتهای این دوره شما میتوانید طراحی های خلاقانه بسیار زیادی انجام دهید و یا به طراحی پستر و بنر با استفاده از فتوشاپ انجام دهید دوره آنلاین فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته شمال تمای سطوح شده و تمامی افراد در تمامی سطوح علمی از طراحی و فتوشاپ میتوانند در این دوره شرکت نمایند این دوره از نصب برنامه فتوشاپ تا طراحی یک محتوای گرافیکی بسیار زیبا خواهد بود. این دوره شرط سنتی خاصی ندارد و هر کسی با هر سنی میتواند در این دوره شرکت کند. در این دوره اگر بخواهیم به صورت کلی به سرفصل های آموزشی نگاهی بیندازیم میتوانیم به ایجاد تصاویر و وایرایش تصاویر از رنگ مو گرفته تا دندان و آرایش صورت و سایر موارد اشاره کرد که البته این قسمتی از این دوره بوده و قسمت دیگر مربوط به طراحی پوستر خواهد بود تمامی سرفصل های این دوره پروژه محور می باشد و صرفا آموزش خالی نبوده محتوا تولید شده بنا به نیاز بازار خواهد بود همچنین در این دوره آموزش روتوش و تغییرات بزرگ برای تصاویر قدیمی و بازیابی انها را یاد خواهید گرفت. سر فصل های این دوره:

  1. نصب برنامه
  2. آشنایی با محیط برنامه
  3. روش استفاده از لایه ها
  4. جابه جایی های مبتدی
  5. استفاده از لول ها برای تنظیم
  6. استفاده از رنگ ها و ترکیب
  7. استفاده از تنظیمات رنگی adjstment
  8. استفاده از گرادیانت در تصاویر
  9. شکل ها و تنظیمات آنها
  10. استفاده از متن
  11. تنظیمات متن در اشکال
  12. تنظیمات سایه ها
  13. ….

این دوره شامل بیش از 50 سر فصل مختلف میشود.

 

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره آنلاین فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره آنلاین فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفتهشامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید
سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.