دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2

دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2 یک دوره تکمیلی و مجزا بوده که ادامه دوره طراحی سایت 1 است ولی مبحث سئو این دوره مبحثی مجزا بوده و تمام کسانی که علاقه به تولید محتوا دارند و یا سایتی دارند که نیاز به سئو و آشنایی اولیه با سئو سایت دارند بسیار مناسب بوده در این دوره در قسمت سرور به تشریح و بررسی موارد سمت سرور برای cpanel می پردازیم که ابزتر cpanel  و روش استفاده و تنظیماتی که در cpanel  به منظور مدیریت بهتر سایت و کاریایی بالاتر نیاز است یاد خواهید گرفت.

دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2 علاوه بر موارد ذکر شده شامل آموزش راه اندازی ssl  و سایر قسمت های سایت بوده و روش اتصال سایت به سیستم کلود را در بر دارد .

در دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2 خواهید آموخت که :

  1. cpanel  چیست
  2. تنظیمات cpanel
  3. تنظیمات php
  4. تنظیمات ssl
  5. تنظیمات ایمیل
  6. تنظیمات ساب دامین
  7. تنظیمات dns
  8. تنظیمات پوشه ها و مجوز ها
  9. تنظیمات وردپرس و آشنای به پوشه ها
  10. تنظیمات wp-config  وردپرس
  11. تنظیمات حجم اپلود
  12. تنظیمات پشتیبانی
  13. روش های پشتیبانی
  14. روش های بازیابی
  15. پیاده سازی ssl
  16. پیاده سازی cloud
  17. تنظیمات mysql
  18. آموزش mysql
  19. تنظیمات سئو سایت وردپرس
  20. پیاده سازی بستر سئو سایت
  21. ثبت سایت در گوگل
  22. محتوا سئو شده

علاوه بر موارد ذکر شده در این دوره شما با بسیار از موارد دیگر آشنا خواهید شد این دوره به تنهایی نیاز دوستانی که نیازمند یادگیری مبحث سرور و سئو سایت و پیشرفت در زمینه ادمینی سایت هستند بسیار مهم و از جایگاه بالایی برخوردار است.

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2 در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره آنلاین سئو و طراحی سایت 2شامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید
سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.