دوره آموزش انیستاگرام

دوره آموزشی انلاین ادمینی اینستاگرام 0 تا 100

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

دوره آموزشی انلاین ادمینی انستاگرام شما یاد خواهید گرفت:

  1. الگوریتم اینستاگرام
  2. ساختار پیج
  3. ساختار پست و استوری
  4. ساخت پست
  5. ساخت استوری
  6. تگ
  7. توضیحات محتوا و محتوا نویسی
  8. حضور اکسپلور
  9. گزارش‌ها پیج و گزارش‌ها مهم پست

علاوه بر موارد ذکر شده شما در این دوره به بسیاری از مواردی آشنا خواهید شد که بتوانید به سرعت و با کیفیت بسیار بالا در شبکه های اجتماعی رشد کنید در این دوره که به صورت انلاین برگزار می شود.

شما تبدیل به یک ادمین اینستاگرام حرفه ای خواهید شد.

بعد از تکمیل دوره و شرکت در آزمون دوره نیلان برای پیدا کردن شغل ادمینی به افراد واجد شرایط و قبول شده در آزمون در لیست معرفی شغلی قرار خواهد داد.

دوره آموزشی انلاین ادمینی انستاگرام نیلان صرفا جهت آشنایی و یا افزایش مهارت های شما در شبکه های اجتماعی بوده.

شما بعد از شرکت و اتمام دوره میتوانید به اصول درست و دقیق مهارت اداره پیج شخصی و یا کاری آشنا شده و کسب و کار خود را رشد دهید.

به معنای کلی ادمینی انستاگرام به شخصی گفته میشود که :

که مسئولیت یک پیج را بر عهده دارد و با تولید محتوا، تحلیل و آنالیز پیج، تامین امنیت پیج و… به افزایش نرخ بازده پیج یا محتوا پیج کمک میکند .

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره آموزشی انلاین ادمینی اینستاگرام 0 تا 100 در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره آموزشی انلاین ادمینی اینستاگرام 0 تا 100شامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید
سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.