دوره انلاین طراحی وب سایت 0 تا 100

دوره طراحی وب سایت با وردپرس 0 تا 100

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

در این دوره شما یاد خواهید گفت که چگونه..

  1. هاست و دامنه چیست
  2. چطور هاست و دامنه تهیه کنیم
  3. چطور با پنل کاربری کار کنیم
  4. چطوری یک دامنه ثبت کنیم
  5. چطوری با c-panel کار کنیم
  6. چطوری فایل ها و اطلاعات لازم ایجاد کنم
  7. چطوری پایگاه داده ایجاد کنیم
  8. چطوری وردپرس را نصب کنیم
  9. چطوری اتصال به وردپرس
  10. آشنایی با ایتم های وردپرس
  11. آشنایی با محیط وردپرس
  12. چطوری پلاگین نصب کنیم
  13. شروع به طراحی کنیم
  14. چطوری منو درست کنیم
  15. چطوری صفحه اول سایت درست کنیم
  16. چطوری صفحات بعدی سایت درست کنیم
  17. چطوری سایت پابلیش کنیم
  18. و ……………..

این دوره مخصوص دوستانی هست که نیاز به یادگیری روش ایجاد یک وب سایت دارند در این دوره به شما یاد خواهیم داد که چطور به صورت کاملا سریع و راحت یک وبسایت شخصی برای خود ایجاد کنید بدون اینکه به محدودیت و یا مشکلی برخورد بکنید این دوره از شیر تا پیاز تمامی مواردی که برای یک نفر که کاملا نا آشنا به طراحی وب سایت هست را دارد و شما میتوانید با خیال راحت بعد از شرکت در این دوره یک وب سایت برای خود ایجاد کنید.

احتمال ادامه دار بودن دوره بر اساس نیاز مخاطبین و دانشجویان عزیز شرکت کرده در این دوره وجود دارد در دوره قبلی برگزار شده طراحی وب به مدت 16 ساعت دانشجویان علاوه بر آشنایی با وردپرس و … به سیستم c panel آشنایی عظیمی پیدا کردند . در این دوره علاوه بر مطالب گفته شده محتوا بسیار بیشتری به دانشجویان آموزش خواهیم داد .

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره طراحی وب سایت با وردپرس 0 تا 100 در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره طراحی وب سایت با وردپرس 0 تا 100شامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید
سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.