دوره حسابداری

دوره انلاین تئوری و عملی حسابداری

ارائه ویدوئ آموزشی

ارائه مدرک معتبر

پشتیبانی همیشگی

ارتباط با مدرس

حسابداری چیست؟

در کتاب‌ها و سیستم‌های دانشگاهی تعاریف مختلفی از حسابداری آورده شده است اما اگر بخواهیم یک تعریف جامع از این حرفه را ارائه دهیم باید بگوییم حسابداری سیستمی است که در آن فرایند‌هایی مانند جمع‌آوری اطلاعات، طبقه‌بندی داده‌ها، ثبت و تهیه گزارشات مربوط به‌ آن‌ها انجام می‌شود تا مدیران و تصمیم‌گیرندگان نهایی بتوانند به‌راحتی از این داده‌ها استفاده کنند.

یادگیری حسابداری به‌ دو روش تجربی و تئوری انجام می‌شود که در ادامه هر دو روش ره بررسی خواهیم کرد.

در روش تجربی افرادی که علاقه‌‌مند به یادگیری این حرفه هستند می‌توانند با مراجعه به موسسات مختلف اطلاعات لازم را درجهت نحوه کار بدست بیاورند و با فعالیت در شرکت‌های مختلف تجربه کسب کنند.

تاریخچه حسابداری

خوارزمی، دانشمند معروف روش های نگرش، شمارش دهی اعداد و مفهوم صفر را توضیح داد. بعد ها در سال 1494 هجری قمری لوکاپا چولی در اروپا پایه های حسابداری را بنا کرد.

در آخر قرون وسطی به دلیل رشد اقتصادی، سیستم های حسابداری شروع به پیشرفت کردند و جایگزین روش های قدیمی تر شدند.

برای اولین بار لوکاپاچولی حسابداری دو طرفه را توضیح و دفاتر حسابداری را بوجود آورد. لوکاپاچولی رساله ای نوشته و فصلی از آن را به سیستم حسابداری اختصاص داد.

خوب است بدانید که 5 قرن قبل تر از لوکاپاچولی یعنی در قرن دهم میلادی رساله ای به اسم ضروریات علم حسابداری توسط که محمدبن محمد ابوالوفای بوزجانی برای کاسبان و کاتبان نوشته شد و متأسفانه درباره ی این کتاب پزوهشی انجام نشد.

تفکیک اموال حاکم از حساب های دولتی و جداکردن اموال تاران از حساب های تجارتخانه پیشرفتی بود که در طی دو قرن بعدی و توسط ریاضی دان هلندی، سیمون استوین انجام شد. این پیشرفت باعث ایجاد حساب سرمایه در حسابداری شد.

نیلان تمام تلاش خود را در هر دوره ای که شما شرکت کرده اید میکند تا بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند با شرکت در دوره انلاین تئوری و عملی حسابداری در آموزشگاه آنلاین نیلان علاوه بر دریافت فایل های ضبط شده دوره شما قادر به دریافت مدرک معتبر خواهید بود ما در نیلان همیشه همراه شما هستیم تا شما بتوانید در هر زمینه ای که میخواهید آموزش ببینید به صورت آنلاین به آن دست یابید.
مزایای دوره انلاین تئوری و عملی حسابداریشامل امکانات انعطاف‌پذیری زمانی، دسترسی آسان به منابع آموزشی و قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد در دامنه شغلی مد نظر خود فعالیت کنید و مهارت های لازم بدست آورید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره انلاین تئوری و عملی حسابداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.