دوره آموزش ساخت کلیپ

دوره آموزش ساخت کلیپ

تومان۵۲۰۰۰

دوره آموزش ساخت کلیپ

به شما قول یک سوپرایز بزرگ رو میدیم در دوره آموزش ساخت کلیپ

دوره آموزش ساخت کلیپ شما یاد خواهید گرفت چه جوری یک کلیپ آموزشی و یا یک کلیپ تبلیغاتی برای خودتون درست کنید به اینکه خیلی راحت یاد میگیریم چه جوری ۱ گالری تصاویر خیلی زیبا برای خودتان ایجاد کنید و انتشار بدیم همچنین در این دوره شما یاد میگیریم چه جوری از تمامی ابزارهایی که مورد نیاز هستند داخل برنامه مد نظر من مون filimora  استفاده کنید.

دوره آموزش ساخت کلیپ  این امکان رو به شما میده که بتونید محتوا هایی رو که داریم به صورت خیلی زیبا جذاب و مناسب ارائه بکنید همچنین علاوه بر این موارد بعد از یادگیری این دوره شما میتونید خیلی راحت برای خودتون کلیپ درست کنید و سریعا کسب درآمد کنید.

چرا دوره آموزش ساخت کلیپ ؟

کسب درآمد بعد از یادگیری یکی از دلایل اصلی این مورد،  یادگیری اصول تدوین و کارکردن با محتوای تصویری و مدیا،  آشنایی با یه برنامه خیلی کاربردی که برای تولید ویدیو و یا سایر موضوعات استفاده میشه،  افزودن یه مهارت خیلی ویژه به توانایی های شما برای اینکه بتونید خیلی راحت خیلی از کارهای طراحی و شبکه های اجتماعی رو برای خودتون انجام بدین،  و خیلی موارد دیگر

انتظار بعد از شرکت در دوره آموزش ساخت کلیپ ؟

بعد از شرکت در این دوره شما می توانید انتظار از خودتون داشته باشیم که بتونی خیلی راحت و خیلی سریع یک کلیپ آموزشی یا یک محتوای نمایشی و یا تبلیغاتی برای خودتون یا کسب و کار تون یا برای مشتریان تون ایجاد کنید محتوایی که شما ایجاد می کنید میتونه شامل تصاویر ویدیو و یا موضوعات دیگه باشه.

پیش نیاز دوره آموزش ساخت کلیپ چیه ؟

این دوره نیاز به هیچ نوع پیش نیازی نداره صرفاً شما باید هنر به خرج داده و بتوانیم یک محتوای ویدیویی برای خودتون ایجاد بکنیم محتوای ویدیویی که میتونین ایجاد بکنید تو زمینه های مختلفی میتونه باشه و این مهارت و استعداد شماست که اینجا باید بدرخشه. در رابطه با مهارت شما در استفاده از این برنامه ما میتونیم قول به شما بدهیم که خیلی راحت خیلی سریع بهترین محاوره با استاد کار این موضوع بشیم ولی خلاقیت تو خودتون باید راه بندازین.

دوره آموزش ساخت کلیپ چی یاد میگیریم ؟

داخل این دوره شما تحمل می موارد تمامی منو ها و موضوعاتی که مربوط میشه به استفاده کردن از این برنامه رو یاد میگیریم و میتونین از تمامی ابزارهای استفاده بکنید اینکه شما ابزارها را داشته باشیم مثل این میمونه که به یک بنا مساله رو بدیم و چگونه بخوانیم این معمار خونه شما هستیم ابزار و ما در اختیارتون قرار میدیم و فقط شما باید  معماری و بسازید.

برنامه مورد استفاده در دوره آموزش ساخت کلیپ  یک برنامه نسبتاً قدیمی که چند سالی هست داخل بازار آمده ولی همچنان ناشناخته است و کمتر افرادی  از آن استفاده می کنند یا آن رو می شناسند یک سری از افراد با درست کردن آموزش های خیلی طولانی این برنامه رو کسالت بار کردن ولی در واقع این برنامه یکی از برنامه‌های که با سرعت خیلی زیاد سریع خیلی راحت میتونی یک ویدیو برای خودتون ایجاد بکنید و تدوین بکنید این آموزش صرفاً به شما یاد میده چه جوری از این ابزارها استفاده بکنید چجوری یه ویدیو خیلی ساده رو درست کنید و خیلی راحت ازش خروجی بگیریم.

اینکه شما بخواهیم یک ویدیو برای خودتون یا کسب کارتون ایجاد بکنید حتماً نباید از برنامه های خیلی سنگین مثل افتر افکت و پریمیر یا برنامه‌هایی همچنین ای استفاده بکنیم . بعد از یادگیری این برنامه خودتون پی می برید که چقدر راحت چقدر سریع چقدر با دقت بالا چقدر با کیفیت بالا و با خیال راحت میشه یک ویدیو کلیپ درست کرد و از آن استفاده کرد.

با دوره آموزش ساخت کلیپ چی میتونیم درست کنیم ؟

بعد از اینکه این دوره را دیدین شما میتونین یک ویدیو کلیپ برای خودتون درست کنید برای کسب و کارتان درست کنید و با تمرین کردن و استفاده کردن از پکیج های مختلف این برنامه که داخل ویدیو به شما آموزش داده میشه چجوری میتونیم رو دانلود و به برنامه اضافه کنید محتوای خیلی زیبا و جذابی درست می کنی.

موارد استفاده از  دوره آموزش ساخت کلیپ چیه ؟

یکی از مواردی که می‌توان به آن اشاره کنیم که اگر شما ازدواج کرده باشیم یا اینکه یک سری از عکس ها رو داشته باشین که بخوای یک ویدیو  جذاب باهاش درست کنید یا اینکه بخواهیم برای کسب و کار تو ن ۱ تیزر تبلیغاتی درست بکنید میتونید از این برنامه استفاده کنم

سبد خرید
اسکرول به بالا

ثبت نام کنید.